Thursday, April 1, 2010

CTU 553 Ethnic Relations

12 comments:

SyeeraKhalid said...

sir, saya ambil notes ni untuk exam selasa ini.doakan saya.thanks.

-uitm perlis-

Anonymous said...

saya download file tuan ye...
minta maaf dan terima kasih

Anonymous said...

sy guna file tuan ea..
tq tuan

Anonymous said...

saya mohon maaf,mintak download file tuan
terima kasih.
UiTM Shah Alam.

Anonymous said...

salam tuan,
saya mohon guna dan download file tuan ea..terima kasih
Uitm Perlis

Shah izad said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

mhn dld
uitm swk

Anonymous said...

salam. mohon izin download. terima kasih.

zul fahmi said...

salam.. sy mtk izin utk mndownload ye.. harap dihalalkan perkongsian ini..

Anonymous said...

sir, saya download notes ni ye. minta izin.

-uitm shah alam-

Hamir Rahman said...

minta kebenaran download note tuan yer :D terima kasih

Anonymous said...

salam. minta keizinan download nota tuan. harap halalkan perkongsian. terima kasih :)